Paczkomaty zadebiutowały na srebrnym ekranie!

2012

Kampania reklamowa InPost już na ekranach kin w całym kraju

Rewolucyjne Paczkomaty na gigantycznych ekranach kinowych – tak InPost rozpoczyna w 6 największych aglomeracjach Polski wakacyjno-jesienną kampanię, promującą usługę całodobowego nadawania i odbierania przesyłek. ‘Widowiskowa’ akcja promocyjno-wizerunkowa – połączona z konkursową zabawą sms’ową – to nie tylko zapowiedź rozbudowy ogólnopolskiej sieci samoobsługowych urządzeń, ale też doskonała okazja dla kinomaniaków do wygrania bonów rabatowych na zakupy w sklepach weltbild.pl oraz TopSecret, oferujących dostawę do Paczkomatów InPost.

Kinowa kampania Paczkomatów InPost – bazująca na 10-sekundowym teaserze i 40-sekundowych spotach reklamowych, emitowanych w blokach specjalnych tuż przed seansem – wystartowała w piątek, 29 czerwca w sieci kin Multikino w Poznaniu. W kolejnych etapach akcja obejmie: Trójmiasto, Wrocław, Śląsk, w tym Gliwice i Rybnik, Kraków i Warszawę. Kampania potrwa do 25 października 2012roku.

Filmy reklamowe na ogromnych ekranach filmowych to nie wszystko! Kampanię promującą Paczkomaty wspierają działaniami off-screen: plazmy, infotixy czy naklejki na podłogach. InPost zadbał również o sampling przy kasach– każdy z widzów otrzyma bilet w specjalnym papierowym etui. W akcji promocyjnej przewidziano również reklamę geotargetowaną z wykorzystaniem e-mailingu i opcji sms marketingu do wąsko sprofilowanej grupy odbiorców.

„Kino to ogromne emocje i wielka frajda dla osób spragnionych nowych wrażeń. Podobnie jest z Paczkomatami InPost. Każdego dnia otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów, zwłaszcza od osób, które po raz pierwszy miały okazję odebrać swoją przesyłkę w ten niecodzienny sposób. Emocje, które im towarzyszą pokazują, że odbieraniem zakupów internetowych za pośrednictwem Paczkomatów InPost jest atrakcją samą w sobie i znacząco odbiega od konwencjonalnych usług pocztowo-kurierskich. Stąd pomysł, by kampanię promującą Paczkomaty przeprowadzić również niestandardowo – tym razem na ekranach kin sieci Multikino, dzięki czemu możemy dodatkowo kreować unikatowe doświadczenia odbiorców i jednocześnie aktualnych oraz potencjalnych użytkowników tej rewolucyjnej usługi” mówi Jacek Siekierczak, brand manager Paczkomatów InPost.

Dodatkowo – w ramach niestandardowej, kinowej kampanii promocyjnej Paczkomatów InPost – amatorzy kinowych atrakcji będą mogli wziąć udział w emocjonującej rywalizacji o bony rabatowe do weltbild.pl i TopSecret. Tutaj nie ma przegranych! Partnerzy akcji przewidzieli bowiem – dla każdego, kto wyśle konkursowego sms’a – gwarantowany rabat 20% na e-zakupy w weltbild.pl oraz 15%, który można zrealizować w internetowym sklepie TopSecret. Ponadto, każdego dnia dwie osoby otrzymają 200 zł do wydania w jednym z dwóch partnerskich sklepów.

Scenariusz spotu kinowego Paczkomatów InPost przygotowała agencja Hand-made, a za produkcję filmu odpowiedzialny jest Trygon Film. Partnerem kampanii promocyjnej Paczkomatów InPost jest Multikino, lider niestandardowych rozwiązań reklamowych.

Zapraszamy również na strony: paczkomaty.pl, easypack24.eu, a także na http://blog.inpost.pl/ i profil Paczkomatów na Facebooku.

Komentarze są niedostępne.