Paczkomaty InPost po raz kolejny bezkonkurencyjne w branży e-commerce!

2012

 

InPost ‘Operatorem Logistycznym Roku’ w konkursie ‘Ekomersy’

Paczkomaty InPost zyskują coraz większe uznanie e-klientów. Tym razem rewolucyjne urządzenia do całodobowego nadawania i odbierania przesyłek zostały okrzyknięte przez internautów najlepszym rozwiązaniem logistycznym dla e-handlu.

Paczkomaty InPost zdobyły 54% głosów w konkursie ‘Ekomersy’ i uzyskały miażdżącą przewagę nad DPD, jedną z wiodących firm kurierskich w Europie, której użytkownicy sieci przyznali 17% głosów. Daleko w tyle pozostali: KurJerzy.pl, na których głosowało 11% internautów oraz Statkiem.pl i Arvato z zaledwie 9% wskazań. Tym samym Paczkomaty InPost wyszły na zdecydowane prowadzenie i zdobyły zwycięski tytuł w kategorii ‘Operator Logistyczny Roku’ w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Polak 2.0.

 

Nagroda ‘Operator logistyczny roku’ przyznawana jest firmom oferującym dostarczanie przesyłek na zlecenie sklepów internetowych, a także oferujących usługi logistyczne i operacyjne takie, jak m.in. przygotowanie przesyłek, obsługę zwrotów i magazynowanie produktów.

Dynamicznie zmieniające się warunki sprzedaży internetowej powodują, że Poczta Polska i tradycyjne firmy kurierskie z dnia na dzień tracą swoje wpływy w sektorze e-commerce na rzecz nowoczesnej opcji dostawy, jaką zapewniają Paczkomaty InPost. Przewagami decydującymi o wyborze dostawcy stały się: cena oraz – jeszcze bardziej ‘cenny’ – czas i termin dostarczenia towaru.

„Nie byłoby e-commerce bez e-klientów. To im podporządkowany jest wirtualny świat zakupów i jeden z kluczowych elementów realizacji zamówienia, czyli dostawa towaru. To internauci – beneficjenci i jednocześnie decydenci zakupowej e-rewolucji – dyktują warunki sektorowi e-commerce, wycenianemu aktualnie na około 24-25 mld zł. Dlatego tak ważne jest to, by spełniać ich potrzeby i oczekiwania. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie zdecydowaną większością głosów oddanych przez internautów zdobyliśmy przewagę nad tradycyjnymi firmami kurierskimi– podkreśla Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Paczkomaty InPost to najwygodniejszy sposób odbierania zamówień z Internetu. Ich systemową przewagą jest możliwość otrzymania e-zakupów już dzień po nadaniu, w zaledwie 17 sekund, 24 godziny na dobę, bez kolejek i „po drodze”. Co ważniejsze – aż 74% klientów, korzystających dotychczas z usług kurierskich, zdecydowanie woli opcję dostawy do Paczkomatów i uznaje to rozwiązanie za atrakcyjniejsze od kuriera. Dlatego usługę tę oferuje już 3000 e-sklepów. Z Paczkomatów korzysta także 10 tys. aktywnych e-sprzedawców i ponad 420 tys. indywidualnych użytkowników.

Tylko do końca 2012 roku Grupa Integer.pl rozlokuje 1000 nowych Paczkomatów, z czego około 300 na terenie Polski, 375 w Wielkiej Brytanii, 200 w Rosji, 50 na Ukrainie oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji. W 2013 roku spółka uruchomi 3 tys. nowych Paczkomatów w Wielkiej Brytanii, dwóch krajach skandynawskich, Chorwacji, Słowenii i Belgii. W 2014 i 2015 roku na rynki europejskie trafi po 2,5 tys. Paczkomatów, a w 2016 kolejnych 3 tys. maszyn. W rezerwie będą również 4 tys. urządzeń, które rozlokowane zostaną w różnych krajach, w miarę rynkowego zapotrzebowania.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.easypack24.eu, www.inpost.pl, www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/ i profilu Paczkomatów na Facebooku.

Komentarze są niedostępne.