Nowa marka na rowerowym rynku w Polsce – madani

2022

Rynek rowerowy w Polsce od kilku lat przeżywa bardzo dynamiczny rozwój. Dodatkowo jest jednym z tych, którym pandemia absolutnie nie zaszkodziła, a spowodowała wręcz jego jeszcze gwałtowniejszy rozwój. Popyt na jednoślady powodował liczne niedobory w ofertach. Do tego dodajmy pojawienie się rowerów elektrycznych w bardzo przystępnych cenach. Wszystko to spowodowało, że widzimy dziś rynek który ma niewiele wspólnego z tym sprzed kilku lat, a Polska stała się europejskim liderem w produkcji rowerów. 

Tymczasem na rynku pojawił się całkowicie nowy gracz – Madani Sports. O tym skąd  pomysł na taki biznes i dlaczego właśnie rowery, rozmawiamy z twórcą marki – Danielem Januszem.

1. Zacznijmy od tego czym jest madani?

Daniel Janusz: Odpowiadając na to pytanie , powinienem zmienić pytanie na : kim jest Madani?
To najmłodsze dziecko w rodzinie Feerum.

2. Skąd pomysł zbudowania całkiem nowej marki, od podstaw?

Daniel Janusz: Zawsze tworzyłem własne marki, to klucz do sukcesu ale i realna odpowiedzialność za finalne produkty. 

3. Jest Pan Prezesem dużej, prężnie działającej firmy/spółki giełdowej „Feerum”. Skąd pomysł na taką działalność?

Daniel Janusz: Jestem z Feerum już ponad 23 lata, i fakt, że to prężnie działająca i supernowoczesna, zrobotyzowana spółka notowana na GPW, ale rowery to moja pasja z dzieciństwa. Zawsze wygrywałem zawody organizowane na dzień dziecka w mojej rodzinnej miejscowości, miałem nawet groźny wypadek.

Ta pasja wróciła po kilkudziesięciu latach wraz z wiekiem i większymi potrzebami dbania o zdrowie.

4. Madani to całkiem nowa marka, która dopiero się rozwija. Co na początek znajdziemy w Waszej ofercie?

Daniel Janusz: Rozpoczynamy od uniwersalnych rowerów MTB, asortymentu i detali dotyczących ubioru rowerzysty.

Ofertę kierujemy do grup turystycznych oraz z lekkim zacięciem sportowym.

5. Czym wyróżnia się marka madani na nie ukrywajmy mocno konkurencyjnym rynku rowerowym?

Daniel Janusz: Proszę spojrzeć do sklepu, to widać!

Różnice są znaczące w stosunku do konkurencji, nasz świat to świat kolorów, przyrody, radości z życia.

Niesamowita różnorodność i piękno kolorów niemal łączy nas z pięknem przyrody, zwierząt , ptactwa egzotycznego.

Nasi rowerzyści muszą się wyróżniać aby w głównej mierze czuć się wyjątkowo ale przede wszystkim być zauważalnymi na drogach.

To klucz !

Dodatkowo włożyłem całe serce w dobór materiałów i komponentów, aby spędzać czas z rowerem z maksymalną przyjemnością.

Wszystkie towary osobiście testowałem od dłuższego czasu, przejeżdżając w nich kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, osobiście piorąc ubranka itd. Wiem o nich wszystko!

6. Rowery madani – czym się charakteryzują?

Daniel Janusz: To dłuższa opowieść, nie można jej ująć w skrócie ale postaram się kilka słów.

Osobiście posiadam 12 własnych rowerów.

Każdego z nich objeżdżam i każdego używam do innych celów podróży, mają inne napędy, zawieszenia , ramy itd…, potrafię je rozebrać na drobne elementy i o każdym coś opowiedzieć. Ramy w nich są z różnych materiałów od carbonu, po aluminium ale i jest jeden z TYTANU, wahają się przedziałach cenowych od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Na ich podstawie zespół madani dobrał pierwsze modele które wchodzą w tym roku CABRERO, REATINI.

Charakteryzują się dobrym wyposażeniem, świetną kolorystyką i optymalną ceną.

Każde zarówno obecnie jak i w przyszłości modele madani są i będą wyposażane w hydrauliczne hamulce tarczowe! To klucz który nas charakteryzuje.

Wszystkie detale charakteryzujące nasze rowery będziemy omawiać w kanałach tematycznych w najbliższym czasie.

7. Komu dedykowany jest sklep madani. Profesjonalistom, amatorom, początkującym?

Daniel Janusz: W zasadzie odpowiedziałem już na to pytanie. Nie idziemy w kierunku sportu wyczynowego i grup zawodowych, choć znam kilka osób które posiadają niesamowite wyniki na amatorskim sprzęcie.

Naszym kierunkiem jest stworzenie maksymalnego komfortu podczas jazdy rowerem .

To bardzo ważne!

Sam rower musi być po prostu dobry, dobrze dobrany do celów podróży, przejazdów, technicznie sprawny, a kluczem do radości jest odpowiedni strój i asortyment. Nie wyobrażam sobie wycieczki rowerowej w koszulce bawełnianej i zwykłych szortach…., każda taka wycieczka może obrócić się w koszmar, a na pewno ból 4 liter ha ha.

8. Czy Pan także jeździ na rowerze?

Daniel Janusz: Na to pytanie także w zasadzie odpowiedziałem. Uwielbiam to, to wielka przyjemność. 

9) Czyli stwierdzenie „Stworzone przez rowerzystów dla rowerzystów” jest jak najbardziej prawdziwe. Czy będzie owocowało przewagą konkurencyjną? 

Daniel Janusz: Testuję na sobie nowości, testuje moja rodzina, znajomi. Osobiście bardzo interesują mnie te drobne detale wniesione do asortymentu madani. Bardzo szczegółowo opisane są przy każdym produkcie w sklepie internetowym madani . Uważam , że są to przewagi konkurencyjne, i dołożę wszelkich starań aby przekazać to obecnym i przyszłym rowerzystom. 

10. Czy zespół madani spełnia Pana oczekiwania dotyczące obsługi, informacji i zaangażowania w promowaniu marki, która jest dla Pana tak ważna, jak Pan wspomniał na początku rozmowy „jest Pana dzieckiem”?

Daniel Janusz: Oczywiście…, jestem zadowolony z zespołu. 

11. Madani to nazwa, która wpada w ucho i łatwo ją zapamiętać. Czy może Pan zdradzić co kryje się pod tą nazwą?

Daniel Janusz: Cześć zespołu jest spoza granic Polski, marka ma plany działań w Europie. Składowe pochodzące z całej Europy będą pojawić się więc w nazwach poszczególnych produktów, w tym także akcenty polskich nazw i słów.

Madani Reatini nosi wątki Włoch

Madani Cabrero zaczepia o Hiszpanię

Są też akcenty świata roślin, zwierząt , przyrody…

Wszystko dla pozytywnych odczuć i zadowolenia.

12. Czy może Pan doradzić chcącym zacząć swoją przygodę z rowerem czym się głównie kierować przy jego wyborze?

Daniel Janusz: Dla początkujących głównym elementem jest uniwersalność zakupionego sprzętu.

W zasadzie każdemu zalecam mieć uniwersalny rower, do jazdy zarówno na drogach utwardzonych, asfaltowych, jak i poza nimi. No i oczywiście dobrze wyposażony ( z dobrym osprzętem aby służył dłużej) w rozsądnej cenie.

Dlatego też od takich zaczęliśmy, a u mnie w stajni mam takich 6, czyli 50%.

No i musi być kolor ha ha…, to ważne i niech nikt mi nie mówi, że nie ha ha.

13. A czy zespół obsługi Klienta madani sports jest wstanie doradzić jak dobrać rower do predyspozycji i oczekiwań zainteresowanych, poszukujących i niezdecydowanych klientów?

Daniel Janusz: Oczywiście, już mówiłem, że jednym z pierwszych pytań sprzedawców zawsze powinno być:

Gdzie i ile będzie Pani, Pan jeździł.

14. W jakiej formie wysyłane są zamówione rowery – do samodzielnego złożenia czy gotowe do jazdy? Czy amator będzie w stanie poradzić sobie sam w oparciu o instrukcje czy raczej trzeba mieć jakieś doświadczenie i obycie z rowerami żeby osiągnąć zamierzony efekt – kompletny i co najważniejsze gotowy do jazdy rower?

Daniel Janusz: Posiadamy dwie drogi sprzedaży rowerów, poprzez sklepy posiadające z nami umowy współpracy i poprzez nasz sklep internetowy.

W sklepach stacjonarnych jedyną formą sprzedaży jest kompletny rower po tzw przeglądzie „0”, czyli gotowy do jazdy.

W sklepie internetowym zdecydowaliśmy się na sprzedaż wysyłkową niemal kompletnego roweru. W tzw poziomie 98% złożenia, wymaga on jedynie naprostowania kierownicy i przykręcenia pedałków.

Jest on oczywiście po przeglądzie „0”, gotowy do jazdy po tych dwóch czynnościach opisanych powyżej.

To także klucz do zadowolenia i co najważniejsze jedyna forma bezpiecznego użytkowania.

Oczywiście w obu przypadkach koniecznie prosimy o zapoznanie się z instrukcją obsługi zamieszczoną na stronie www, oraz o regularne serwisowanie sprzętu.

Sprzedaż wysyłkową posiadamy bez dodatkowych opłat, a całość koszyka możemy zakupić w systemie 24 rat 0%, z pełnym trzymiesięcznym odroczeniem pierwszej płatności.

Przy dzisiejszych stopach procentowych to bardzo duży plus podczas zakupów.

15. Madani niedawno wystartowało ale czy już dziś może Pan uchylić rąbka tajemnicy na temat planów rozwoju oraz zapowiadanych innowacjach?

Daniel Janusz: Widząc znaczące zainteresowanie naszymi produktami planujemy działać długoterminowo i poszerzać asortyment. Wprowadzamy wiele nowości na skalę świata i wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, które będą wpływać na bezpieczeństwo i zadowolenie z tego sportu.

16. Na zakończenie naszej rozmowy prosimy o 3-4 słowa, które najlepiej zobrazują markę madani.

Daniel Janusz: W kilku słowach:

Pasja, wygoda, radość , zadowolenie i przygoda.

Dziękujemy za rozmowę. Życzymy oczywiście prężnego i dynamicznego rozwoju marki oraz wielu zadowolonych Klientów!

UWAGA! Powyższy materiał jest prawnie chroniony. Powielanie i rozpowszechnianie tylko i wyłącznie w oryginalnym brzmieniu wraz z zamieszczonymi w tekście adresami url.

Komentarze są niedostępne.